Stockholms mässan

Förbereder mig inför hundmässan imorgon! Har sett fram emot denna dag länge och det ska bli så mysigt att vandra omkring där! Det som står först på listan är freestylen och titta på Fredrik Steen. Jag har ingen åsikt om hans sätt att träna då jag aldrig satt mig in i det, men har sätt Några föreläsningar på internet med honom och tycker han är rolig att lyssna på för att han har lite humor jämfört med vissa andra ;)
Sen är det såklart shopping. Ska satsa på efileringssax och ett koppel av en sort jag köpte till Marley förra året från paws of Sweden, men nu ska sam få ett matchande ;) ska även titta efter regntäcke till Marley men vi får se.. Så svårt att köpa till han då han har olika storlekar i exakt allt!

Hoppas på att jag kommer smärt fritt till mässan imorgon! Det tok snöar här och träd har fått sågats bort från vägarna idag. Men jag går dit om det ska va så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0