Onsdag

Inte fint väder ute idag, men det gör inget, för jag ska bara sitta inne och skriva uppsats.
Ska vidare till Ekerö ikväll för att klippa mig ( vart inte av i söndags) och hämta upp syrran. Läskiga och roliga saker på G imorgon. Kommer väll dö antar jag. Inombords iallafall.

Förbannad är jag på min skola också. Aldrig vart med om något värre under det året jag nu läst på Infokomp.
Jag läser nu pedagogiskt ledarskap. Kursen är sjukt dåligt uppbyggd och uppgifterna vi ska göra är skit luddiga. Läraren har inte gett mig respons eller svarat på ett enda mejl sedan 3 veckor tillbaka. Igår startade en annan tjej en ny tråd i kursen och det kom fram jätte många som upplevt samma sak.

Kanske inte låter som en biig deal. Men detta är min sista kurs för sommaren, den slutar på söndag.
Jag kommer inte ha tid eller lust att komplettera något efter kurs slut. Så det kommer sluta med att jag inte kommer hinna komplettera uppgiter för högre betyg (om jag får G vill jag ju försöka få vg!!).

Ajha. Får väll visa min arga sida så han blir tvungen att ge mig vg i kursen ;) hahah! ( Eller inte.......)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0