Onsdag

Jag har över natten lyckats bli med en riktigt dunder förkylning. Känns så otroligt härligt efter att precis blivit frisk från fyra månaders sjukdom. Så, gymmet är uteslutet. Lär ju inte bli något gym besök först på måndag. Och på fredag går mitt gym kort ut för då ska jag byta till Huddinge hallen med felan! Ska bli kul att prova nytt, dom har ju massvis med olika pass där och simbassäng. Men jag kommer sakna tjejgymmet på fitness 24!

Jag har bara vart ut med pensionats hundarna idag och fixat med papper som jag inte hunnit med innan!
insåg idag att jag räknat fel med mina kurser, så jag är klar tidigare än vad jag trott troligtvis!
Så detta blir kanske då istället SISTA gången jag behöver söka 5 nya kurser :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0