Måndag

Hallåj!
Måndag och lov. Lov borde vara kul men jag vill egentligen hellre vara i skolan. Jag älskar iofs att jag får vara hemma med hundarna hela veckan, men jag blir stressad av att inte göra något. Skolan tar mig dit jag vill och jag vill komma till mina mål nu :D

Idag har jag mest tagit det lugnt. Mässan igår tog mycket energi. Vart ute med pensionatshundarna och lekt ute med våra hundar..

Sam växer så det knakar! Han är en riktigt långbent kille nu ;)
Ska träna honom senare.. Förra veckan lärde han sig sitt och ligg :) ska börja introducera klickern för honom!

Nu ska jag ut med pensionats hundarna igen..vi har tre hundar nu, lugnet före jul! En mastiff, en leonberger och en stoooor schäfer! Alla är så mysiga och trevliga.

Köpte en bur på mässan igår, här får ni se vem som ockuperade den först;) och några bilder på sam från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0