Söndag - andra advent

 
Idag är det andra advent. Stor städning avklarad och lussebak blir det senare.
Sam vart lite rastlös under städningen, men det är bra att han får lära sig lite passivitet:) 
efter städningen så övade vi på att kasta och lämna tillbaka boll, han är jätte duktig!
Abbe tyckte vi hade alldeles för roligt utan honom och han kom och lekte han med.. Det sitter långt inne i Abbe att leka med sam, men senaste dagarna har Abbe verkligen gett med sig då han insett att sam är väldigt bra dragkamp kompis som dessutom vill dra i abbes favorit leksaker;) jätte kul att se att dom leker ihop!
Mest för sams del som tycker de andra kan vara riktigt tråkiga oftast men också för Abbe som måste gå ner i vikt haha:) 
 
Igår åkte jag skridskor med mina fina vänner i Södertälje som jag inte träffat på ett bra tag. Super roligt, dock så vart jag med världens träningsverk.. men det är ju bra också ;)
Nu har sam och Marley somnat brevid mig så ska passa på att dyka ner i plugget innan det blir full fart igen :) 
 
trevlig advent! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0