Torsdag

Helt otroligt att jag kom till skolan idag. Jag var iofs den enda som gjorde det också. Så det var jag plus dom två i klassen som bor på skolans internat. Vi hade det kul och mysigt och fick dessutom sluta tidigare. Glad var jag över det som bara ville hem till mina tuffsbollar!
Sam vart överlycklig när jag kom hem. Jag som är van med att bara få en guldklimp i knät när jag kommer hem känner mig dubbel så lycklig med två guldklimpar istället :)
Fick beröm av min mentor idag på utvecklingsamtal över mitt arbete med Marley! Skit glad blev jag och jag är stolt över hur långt vi kommit. Marley må vara världens snällaste men han har inte så hög motivation för träning jämt.. Men jag har fått lära honom att det är kul att träna och hans inställning har ändrats enormt sen i somras :) ska bli kul att komma igång med tävlingar till sommaren!

Har börjat träna sam med lite tålamods övningar! Tillskillnad från Marley så provar han allt för att göra rätt iprincip. Det är ju inte så värst mycket träning med en sån liten valp men att sitta lugnt och fint innan en måltid/godis har vi nästan helt fått in ;)

Nu ligger både Marley och sam brevid mig i sängen, sam en aning rastlös men det räcker med att jag smeker honom några gånger över kinden så slocknar han på en gång :)

Här kommer en bild på sam när han sov en stund efter lyckan att jag kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0