Fredags kväll

Ännu en fredag går till spillo. Oftast handlar det iofs om brist på ork men nu är det studierna som kallar.
Har fått VG i alla redovisningar i etik och livsfrågor - som förövrigt är en ganska intressant kurs, precis som psykologin och filosofin - och jag är nu på sista fördjupnings arbetet. Satt hela dagen igår och slet arslet av mig för att bli klar. Jag var nöjd och skickade in den.

Fick dock panik ångest idag när jag fick mejl från läraren att den inte ens är godkänd. HALLÅ?!?
Hon måste läst fel arbete? Men icke. Hon lade till typ 20 miljoner saker som jag bör ha med.

Problemet var att jag inte har något att komplettera, eftersom allt hon ber om redan finns där.

Hur ska man reagera? Det är bara ta emot skiten. Att tjaffsa med en lärare på distans via mejl är nog inte det bästa valet.

Blir skit besviken om jag får G i en kurs som jag skrivit 99% VG arbeten i.

Ska städa upp efter katten som jag har inneboende på rummet. Sen blir det dusch och säng.
Imorgon drar jag tidigt tiill stallet, sen vidare direkt till Ofelia som ska fixa mitt hår med hårförlängning
Och sedan ska jag besöka norrtäljes sötboll!

Go natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0