torsdag 9 februari 2012

Idag är det kalles födelsedag! Det är min mammas kille (sen i somras man!) Sen ca 6 år tillbaka. Kalle har varit en klippa under en väldigt svår tid i mitt liv. Är så glad att han finns i vårt liv :) Jag har hunnit med mycket idag. Blandannat vart ute med pensionats hundarna, ridit underbara manne, och bakat tårta och kakor i tre timmar! Mysig dag. Hann även med lite plugg! Igår fick vi höra av en kund till hundpensionatet att hon hört om oss på tv4 nyhetsmorgon, då en veterinär rekomenderat hos som ett bra hundpensionat! Hur coolt som helst! :) Jag ligger i sängen och kollar på how i met your mother, är allmänt pigg efter att ha kört Nike och jonte till rågsved i en iskall bil! Men Marley ligger och snarkar på mina ben, rent sömnmedel kan jag ju säga! Godnatt!! vjvBhGjv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0