Söndag 15 Januari 2012

Fick en spontan känlsa av att radera allt på denna sida. Och så blev det.
Har lite inlägg kvar från 2008 till 2011.

Jag har varit konstant sjuk i 6-7 veckor nu. Först feber veckan, spyveckan, host och förkylningsveckor,
och har precis avslutat en pencilin kur pga av halsfluss.

Frisk till all ära. Trodde jag. Sitter för stunden och hostar upp inälvorna mina.
Det är lika otrevligt som det låter.

Trots ett helhjärtat nyårs löfte om att komma igång med träningen så tröck jag i mig
årets första semla nyss. Jag skyller på att jag fortfarande hostar, så kan ändå inte träna.
Dessa bortförklaringar.

Jag har denna vecka tagit ledigt från kurserna. Jag har inte vart ledig en enda vecka sedan
jag startade i Maj förra året.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn - Helt Ok Söndag kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0