Always take care of the people you love and care about.

Stor kärlek till våren. Jag får alltid en riktig kick off till livet när våren närmar sig. Förra året var första året jag inte fick vinter deprission. I år fick jag det, med all rätt iofs med tanke på omständigheterna..
Men våren ger mig fjärilar i magen och de äkta skratten kommer om varandra. De är de små sakerna man uppskattar nu, jag njuter av varenda dag. Jag vill träna hela tiden. Inte bara för att bli fit utan för att jag helt plötsligt har en energi som heter duga!
Jag har dessutom inte rökt på 2 veckor. Dom två veckorna ska bli år!
Jag är nöjd nu. Jag älskar och uppskattar mina nära vänner brutalt. Jag ser inte framåt. Jag njuter av varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0