FREDAGS HÄNG

Sitter just nu och väntar på att Ofelia ska svara i telefonen ( DVS VAKNA!!!) hehe.
Marley ska med och han är väl medveten om att vi ska åka, så han sitter och gnäller nedanför mig.

Har varit på ytterligare besök hos läkarn. Dom tror att jag har fått Astma eller nått. Lugninflammation var det tydligen inte. Mina lungor är igentäppta. Äter en jätte jobbig medicin nu. Eller åt. Jag tog en första dagen, jag ska egentligen ta 3 om dagen. Men jag fick jätte hög puls och låg och skaka hela natten. Inte en blund fick jag.

Så jag får liksom välja. Att ha svårt att andas eller att ligga till säng helt apatisk. Haha, lätt val.

Nästa vecka åker jag in för astma prov iallafall. Hoppas av hela mitt hjärta att det inte är astma...

Jätte onödigt inlägg. Gillar inte att skriva här egentligen, mest bara lägga upp bilder och så.
Men men. Helgen kommer iallafall endast tillbringas hemma med plugg. På söndag blir det kanske bio med Södertälje boysen och rida manne.

Puss på det.


Hittade denna bild på datan. Min älskade älskade svante med valpisar. Två år sedan.
Tiden går för fort. Ta hand om era älsklingar... Min fina bebis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0