fredag

Har varit på ett super roligt möte idag. Det är hemligt än så länge men hoppas det blir av ;) Kollar på ett program om sälar och har allmänt tråkigt i väntan på att pappa och joss ska komma hem! Ikväll ska vi på kony demostrationen. Folk har åsikter om det där men jag struntar i dom. Dom påstår att det är barnsligt och blåögd att stödja det där och att allt är falskt. De säger att vi inte har tillräckligt med källor, men de flesta som yttrar sig om de har inga källor dom heller utan utgår från snack dom typ sett från facebook. Låt alla sköta sitt! Så länge man inte blir tvingad till nått så låt folk göra egna val utan att klanka ner på varandra. Jag vet inte helt hundra vad som är sant. Men om det nu gör den minsta skillnad att jag går på demostrationen så tar jag den! Jag struntar helt ärligt i om folk tycker det är onödigt. Sitt hemma och pilla naveln om ni tycker det är roligare. Ingen dör av att jag och förhoppningsvis många fler ;) går dit och försöka att förhoppningsvis göra skillnad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0