Sam


Här är mitt nya stjärnskott Sam!
Idag är han 9 veckor +2 dagar. Sam är en blandras mellan Shetland sheepdog och mini aussie.
Jag hämtade sam förra veckan. Och han har varit super cool sedan dess. Exemplarisk valp.
Ibland känns det nästan för enkelt. Han sover hela nätterna, säger till när han måste ut. Han är en riktig buse men har ändå ett tryggt lugn i sig som jag tror han kommer komma långt på.
Jag har suttit sedan sju och hållt honom igång för att han inte ska vara för pigg vid säng dags. Men just i ögonblicket ligger han och sover på golvet under mig.
Marley gillar Sam. Inte älskar, men gillar. Han trivs bra så länge han får vara med. Älskade lilla marley, han ställer alltid upp. Han ligger och tittar på mig när Sam är överallt på honom.
Tänkte börja uppdatera här lite om Sam, mest för min egen del. Så kul att minnas och se tillbaka. Det går ju trots allt så otroligt fort den här valp tiden. Jag ska iallafall försöka uppdatera mer om min vardag med hundarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0